niedziela, 5 stycznia 2014

WOW ! Aż dwie nominacje ! xD


Zupełnie się tego nie spodziewałem, ale jak to mówią w sławnej reklamie "życie lubi zaskakiwać",
Zostałem nominowany do Liebster Award przez Kasie TomlinsonMarry Pingwin.
  DZIĘKUJĘ BAAARDZO ^^


 "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Odpowiedzi na pytania:

od Kasi
1. Ile masz lat?
Jak na razie 16. Za miesiąc skończę 17. :)
2. Dlaczego wybrałaś/eś właśnie takiego bohatera opowiadania?
W większości książek głównymi bohaterami, super herosami są mężczyźni, którzy ratują świat, a moja heroską będzie zwykła, nie różniąca się od innych nastolatka.
3. Czy ktoś z twoich znajomych (w realu) wie, że piszesz bloga?
Ktoś tam wie... Ale z tego co wiem, nikt nie czyta. 
4. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Uwielbiam całą serie "Opowieści z Narnii", "Miecz Prawdy", "Małego Księcia", opowiadanie "Oskar i Pani Róża" i wiele innych, ale musiałbym wymienić większość, bo każda coś mi dała. 
5. Co inspiruje Cię do prowadzenia bloga?
Mam wielką wyobraźnie i uwielbiam pisać, słucham muzyki i po prostu pisze sam z siebie.
6. Czego boisz się najbardziej?
Że nie spełnię swoich marzeń. A z rzeczy normalnych... sam nie wiem dlaczego, ale przeraża mnie diabeł i demony. :/
7. Jakie jest twoje największe marzenie?
Chciałbym kiedyś zostać piosenkarzem. :) Głupie, ale najsilniejsze i najprawdziwsze. Jest ze mną od zawsze. 
8. Masz jakiś dobry sposób na poprawę humoru?
Śpiewam, to najlepsze lekarstwo.
9. Co daje Ci pisanie bloga?
Pisanie bloga pozwala mi poczuć się trochę jak kreator nowego świata, a komentarze i wyświetlenia i to, że komuś podobają się moje wpisy, dają kolejnego kopa.
10. Kto jest twoim ulubionym aktorem?
Bruce Willis. 
11.  Podaj przynajmniej trzy rzeczy, które koniecznie musisz zrobić przed śmiercią.
Wystąpić na Broadwayu; pomóc rodzicom i rodzeństwu, kupić im, co tylko będą chcieli; mieć najwspanialszą rodzinę na świecie i zaśpiewać z 1D.

od Marry
(niektóre pytania się powtarzają, więc nie będę się powtarzał xD)
1. Ile masz lat?
(odpowiedź wyżej)
2. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
Piosenkarzem :D nie czułbym się dobrze jako ktokolwiek inny... to przykre, że mam takie ograniczone aspiracje życiowe xD
3. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Chciałbym mieć dom w Londynie, w wysokim wieżowcu z pięknym widokiem w Nowym Jorku i dom na plaży w Malibu (uwielbiam morze) xD Chciałbym dużo podróżować.
4. Kto jest twoim ulubionym aktorem?
(odpowiedź wyżej)
5. Jakie jest twoje największe marzenie?
(odpowiedź wyżej)
6. Jakie seriale oglądasz?
W sumie ostatnio nie oglądam seriali... Kiedyś oglądałem TVD, Nie z tego świata, CSI (NY, Miami), Tajemny Krąg, Miecz Prawdy, Dwie spłukane dziewczyny, reszty nie pamiętam, ale było tego dosyć dużo... xD
7. Jaka jest twoja ulubiona książka?
(odpowiedź wyżej)
8. Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, zależy co przypadnie mi do gustu. Bywa, że podoba mi się tylko jedna piosenka jakiegoś zespołu, a za resztą po prostu nie przepadam... Musi mi wpaść w ucho i mieć jako taki tekst xD
9. Kto jest twoim idolem?
Na pewno 1D, Demi, Miley, Rihanna, Macklemore, Eminem,  :)
10. Jak wpadłeś na pomysł, by zacząć pisać bloga?
Miałem pomysł na opowiadanie fantasy, coś poważnego, ale wyszło tak, że chłopcy jakoś się do niego wplątali... :D
11. Czy ktoś z twoich znajomych wie, że piszesz bloga?
(odpowiedź wyżej)

Moje Pytania

1. Masz najlepszego przyjaciela ?
2. Motto życiowe lub ulubiony cytat.
3. Jakie jest twoje hobby ?
4. Co myślisz o marzeniach, to strata czasu, czy po prostu wyznaczenie celu w życiu ?
5. Z jakimi ludźmi nie chcesz mieć nigdy do czynienia ?
6. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia ?
7. Dlaczego taka tematyka bloga, a nie inna ?
8. Czy przelewasz na postacie w swoim blogu własne uczucia i wspomnienia ?
9. Gdybyś mogła wziąć ze sobą jedną osobę na bezludną wyspę, kto by to był i dlaczego ? 
10. W dzieciństwie chciałam być ... ?
11. Od dzieciństwa chciałam zostać ... ?

Blogi, które nominuję :




8 komentarzy:

  1. Mocno trzymam za Ciebie kciuki, zeby udalo Ci si zostac tym piosenkarzem ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku *.* dziękuję! Pytania świetne, fajnie się odpowiadało, ale w tym roku nie nominuję, ale wiedz, że jeśli bym to robiła to któryś z twoich blogów na pewno byłby na mojej liście ;)
    Trzymam kciuki za wszystkie twoje marzenia ♥
    Buziaki,
    Candy xoxo.
    PS: stęskniłam się za rozmowami z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za nominację;)
    mamy podobne marzenie ^^
    a twoje opowiadanie jest adjhsasdfjh
    Zapraszam do nas;) www.solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. http://nevergiveupstory.blogspot.com/2014/01/libester-blog.html
    BARDZO BARDZO DZIĘKUJĘ <333333333 :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie masz powodu by się palić ze wstydu! ;P
    Nie chciałam się w 9 rozpisywać na forum :p
    Nie mogę cię znaleźć na tt! ;c
    Jakbyś mógł to napisz xoxo.
    @yo_shawties

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji i bardzo dziękuję za bardzo ciepłe komentarze na naszym blogu, to bardzo dużo dla nas znaczy i daje motywacje do dalszego pisania. Bardzo,bardzo,bardzo ale to bardzo dziękujemy ^^
    Pozdrawiam i zapraszam
    solodayworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje !
    Ale kiedy nowy rozdział? :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz co, trafiłam tutaj przez przypadek, bo dowiedziałam się, że tego bloga pisze Boy Directioner, więc się od razu zainteresowałam ;)
    Niestety jeszcze nic nie przeczytałam, ale mam nadzieję, że niedługo to nadrobię. Nie mam ostatnio czasu, poza tym czytam masę blogów i ciągle sobie dokładam xD
    Zaczynam obserwować tego bloga :D

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili i liczę na szczery komentarz :)
    revolt-zayn-malik-ff.blogspot.com
    dangerous-harry-styles-ff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń